Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Φωλιά η βουλή για πουλιά

Ξύπνησα απο ένα περίεργο όνειρο. Είδα στον ύπνο μου ότι η βουλή ήανε γεμάτη πουλιά.


Πηγή: http://ift.tt/1DpgWBP


Ή μάλλον όχι δεν ήτανε πουλιά,ήτανε άνθρωποι με φτερά στην πλάτη.


Χαμογελαστοί όλοι τους.Ο ένας δίπλα στον άλλο τραγουδούσανε ενα υπ´’εροχο0 τραγούδι γεμάτο παύσεις κ σιωπές.


Ξύπνησα απότομα κ επανήλθα στην σκληρή πραγματικότητα.


Ανοίγω την τηλεόραση μου κ παρακολουθώ την συζήτηση του Ελληνικού κοινοβουλίου.


Η μισή βουλή άδεια,φωνές κ εντάσεις,κανένα ίχνος διαλόγου κ πραγματικής συζήτησης κ ομιλίες σε μια γλώσσα δύσκολη να την καταλάβει κανείς.Κανένα νόημα κ καμία ελπίδα πραγματικής δημοκρατίας.Της δημοκρατίας εκείνης που επιβάλει τον διάλογο κ όχι τον μονόλογο.Της δημοκρατίας που γεννήθηκε σε αυτήν εδώ την χώρα.Πότε ακριβώς ρωτήθηκαν οι πολίτες για τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι πολιτικοί τους γι αυτούς?


Ποιός είναι αρμόδιος να κρίνει τις ζωές κάποιον άλλων,χωρίς να ρωτήσει την γνώμη τους?


Ναι ξέρω την απάντηση….


Ψηφίσαμε εκείνους που θεωρούμε οτι μας αντιπροσωπεύουν καλύτερα.


Είναι όμως έτσι στην πραγματικότητα?


Προσωπικά ψήφισα το κόμμα που το πρόγραμμα του,οπως το παρουσίαζε πριν τις εκλογές,ήτανε πιο κοντά στις δικές μου σκέψεις.Πήρα στα χέρια μου το ψηφοδέλτιο του κόμματος κ επέλεξα απο αυτό τους εκλεκτούς,σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια.


Ψάχνοντας όμως στα ψηφοδέλτια κ των άλλων κομμάτων,είδα ανθρώπους που μεγαλώσαμε μαζί,που ήτανε παρόν στις ακτιβιστικές μου δράσεις,που ξέρω κ είμαι σίγουρος ότι κ θέλουνε κ μπορούν να προσφέρουνε έργο κ που όμως δεν μπορούσα δυστυχώς να τους τιμήσω με την ψήφο μου,απλούστατα κ μόνο διότι ανήκανε σε ένα άλλο κόμμα απο εκείνο της επιλογής μου.


Άσχετα αν ανήκουνε σε μια άλλη πολιτική στέγη,είμαι σίγουρος πως έχουνε πολλά να δώσουνε,αν εγκαταλείψουν τις κομματικές γραμμές κ το ότι πει η κοινοβουλευτική μου ομάδα.Δύσκολο βέβαια στην δική μας πραγματικότητα.


Αναρωτίεμαι απλά αν θα μπορούσα να έχω την δυνατότητα να διαλέξω εκείνους που θεωρώ ότι με αντιπροσωπεύουν,ανεξαρτήτος κόμματος.


Η συνταγματική αναθεώρηση δεν θα έρθει ποτέ στην επικαιρότητα γιατί απλά το σύστημα φοβάται να χάσει τις θέσεις του.


Θα ήτανε τολμηρή η απόφαση να υπάρξουν δύο κάλπες.Μία για το κόμμα της προτίμησης του κάθε υποψηφίου κ άλλη μία με σταυροδοσία απο κοινό κατάλογο υποψηφίων ανα περιοχή.Έτσι θα μπορούσε ο κάθε πολίτης να επιλέξει εκείνον που πραγματικά πιστεύει πως τον αντιπροσωπευει κ όχι τον εκλεκτό του κόμματος του.Θα μου πείτε μακρυνό όνειρο κ μεγάλη συζήτηση.


Αφού λοιπόν όλο αυτό απαιτεί μια βαθειά συνταγματική αλλαγή,ας αρχίσουμε απο τα εύκολα κ απο τα βασικά.


Ας δώσουμε την δυνατότητα στους πολίτες να μπορούν άμεσα να αποφασίζουν γι αυτούς.


Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας κ της τεχνολογία.Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλους μας,αν μάθουμε να το χρησιμοποιούμε σωστά.


Καθημερινά οι πολιτικοί μας έχουνε επιδωθεί σε ένα ατελείωτο οργασμό τουιταρίσματος.Στέλνουν ηλεκτρονικά την σκέψη τους,σαν να φτύνουν την τσίχλα τους στο πρόσωπο μας.


Κανένας τους δεν έχει μπεί στην διαδικασία του διαλόγου,γιατί απλά δεν τους νοιάζει.


Αν θέλουμε να έχουμε πραγματική δημοκρατία,ας προσπαθήσουμε λοιπόν να την έχουμε.


Δημιουργώντας θεσμούς για τους πολίτες κ δεσμούς ανάμεσα στην πολιτεία κ στην πολιτική.


Μικρές ηλεκτρονικές βουλές ανα περιφέρεια,όπου ο κάθε πολίτης θα μπορεί να


συνδέεται κ να διαβουλευτεί με τους βουλευτές της περιοχής του κ εκείνοι μεταξύ τους.


Τονίζοντας τα προβλήματα,ψάχνοντας λύσεις.Με διάλογο,προτάσεις,διαφωνίες και συμφωνίες.Έστω και σε μακρά χρονικά διαστήματα,σίγουρα θα αποτελούσε μια βάση για σκέψη κ αλλαγή και την πρώτη ύλη της δημιουργίας με την συμμετοχή των πολιτών.Αλλάζοντας την γειτονιά μας,την πόλη,την καθημερινότητα μας.Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε.Ας το τολμήσουμε λοιπόν κ ας αφήσουμε πίσω το εγώ μας γιατί αυτό μας έφερε ως εδώ.


Θα μου πείτε είναι αδύνατα όλα αυτά που λές ή έχουν αποτύχει ή απλά σκέφτεσαι λάθος ή δεν είναι όλα ουτοπικά ή απλά Νικόλα ξανακοιμήσου.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: POLITICALDOUBTS.COM






from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1AQBrch

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου