Σε πολύ χειρότερη μοίρα με τη δραχμή και χωρίς την ΕΕ θα ήταν η Ελλάδα όπως αναφέρεται σε άρθρο της Berliner Morgenpost με τίτλο «Η Ελλάδα και πάλι σε σταυροδρόμι». Η γερμανική εφημερίδα παρατηρεί: «Και οι δύο συζητήσεις, η μια για την επιστροφή στη δραχμή και η άλλη το Grexit είναι επιζήμιες. Οι Έλληνες δεν...
The post Berliner Morgenpost: Η Ελλάδα και πάλι σε σταυροδρόμι appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2m6LpWs
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου