Για μεγάλη ανεπάρκεια στη διαχείριση του προβλήματος του ναυαγίου του πλοίου «Αγία Ζώνη ΙΙ», και της ρύπανσης του Σαρωνικού, κατηγόρησε την κυβέρνηση ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Με αφορμή τη σημερινή επίσκεψή του στη θαλάσσια περιοχή της Σαλαμίνας όπου έγινε το ναυάγιο, ο πρόεδρος της ΝΔ προανήγγειλε επικοινωνία με τον ευρωπαίο επίτροπο Αλιείας για...
The post Μητσοτάκης: Ανεπάρκεια στη διαχείριση της ρύπανσης στο Σαρωνικό appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2fy8RXR
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου