Τα σχόλια που και όλα όσα γράφτηκαν για το τραγικό δυστύχημα στην Εθνική Αθηνών – Λαμίας σχολίασε ο Άδωνις Γεωργιάδης. «Για όσα γράφτηκαν για το τραγικό αυτό Δυστύχημα και το Δηλητήριο που πάλι χύθηκε στο Διαδίκτυο. Τί Χώρα γίναμε;» γράφει αρχικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ. Όπως λέει: «Βγήκαν πάλι όλοι αυτοί οι αριστεροί με μίσος,...
The post Άδωνις: Βγήκαν όλοι αυτοί οι αριστεροί με μίσος να χύσουν πάλι το βρωμερό τους δηλητήριο appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2mFB8xq
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου