Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Ειδοποίηση Google - doctor news

Iστολόγια1 νέο αποτέλεσμα για doctor news
 
Ήταν η πρώτη μου σχέση, εγώ 22 αυτός 30. Όλα ήταν καλά ώσπου ...
Από το συντάκτη news@queen.gr (Doctor Love)
Doctor Love. ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ E-mail ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΤΟ Εκτύπωση · ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ. Αγαπητό queen.gr. Είχα σχέση με κάποιον δυο χρόνια, εγώ 22 αυτός 30.Ηταν ο πρώτος μου και γενικά η πρώτη κανονική σχέση που είχα. Στην αρχή ήταν όλο λόγια και υποσχέσεις, όσο περνούσε ο καιρός άλλαζε αλλά εγώ ήμουν .... Περισσότερα "Πόσες φορές τη βδομάδα πάει η Kim Kardashian στο κομμωτήριο;" · JUICY NEWS Πόσες φορές τη βδομάδα πάει η Kim Kardashian στο κομμωτήριο; ...
RSS Feed


Συμβ.: Χρησιμοποιήστε το "πλην" (-) σε όρους που θέλετε να εξαιρ. από το ερώτ. σας.

Διαγραφή αυτής της ειδοποίησης.
Δημιουργήστε μια άλλη ειδοποίηση.
Διαχειριστείτε τις ειδοποιήσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου