Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ειδοποίηση Google - doctor news

Iστολόγια1 νέο αποτέλεσμα για doctor news
 
Πριν 2 καλοκαίρια μου τράβηξε το ενδιαφέρον ένας τύπος που ...
Από το συντάκτη news@queen.gr (Doctor Love)
Doctor Love. ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ E-mail ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΤΟ Εκτύπωση · ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ. Καλησπέρα, με λένε Μαρια- Χριστίνα, ειμαι 22 χρονών και ειμαι φοιτητρια στη Θεσσαλονικη. Πρίν 2 καλοκαίρια άρχισε να έρχεται στο στέκι μου ένας τύπος ο οποίος μου τάβηξε το ενδιαφέρον. Ήταν όμορφος και περιτρυγυριζόταν πάντα από τους φίλους του και κατα διαστήματα .... Ετοιμαστείτε για ένα νέο manicure trend! συνέχεια 08 Δεκ 2012, 22:30. Περισσότερα "Διάσημα πρώην ζευγάρια που ...
RSS Feed


Συμβ.: Χρησιμοποιήστε το "πλην" (-) σε όρους που θέλετε να εξαιρ. από το ερώτ. σας.

Διαγραφή αυτής της ειδοποίησης.
Δημιουργήστε μια άλλη ειδοποίηση.
Διαχειριστείτε τις ειδοποιήσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου