Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

«Τέρμα η ηρεμία και η μοναξιά, γιατί έχουμε επισκέψεις»

Την Χριστίνα Μπόμπα υποδέχτηκε στον Άγιο Δομίνικο ο Σάκης Τανιμανίδης. «Τέρμα η ηρεμία και η μοναξιά, γιατί έχουμε επισκέψεις. Κάπως έτσι θα κυλήσουν οι υπόλοιποι μήνες στον Άγιο Δομίνικο» είπε ο παρουσιαστής του Survivor. googletag.cmd.push(function() { googletag.display(«div-gpt-ad-1539094622034-0»); }); Το βίντεο που ανέβασε στον λογαριασμό του στο Instagram:     Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.   Αυτη...

The post «Τέρμα η ηρεμία και η μοναξιά, γιατί έχουμε επισκέψεις» appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr https://ift.tt/2BXk67X
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου