«Όσο κι αν καταστροφολογεί, όσο κι αν ενοχλείται ο κ. Σημίτης, η έξοδος από τα μνημόνια είναι πραγματικότητα», τονίζει η Ράνια Σβίγκου με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Facebook, σχετικά με σημερινή συνέντευξη του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη. Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει ότι «η χώρα μας δεν θα μπει σε νέο πρόγραμμα,...
The post Σβίγκου: Όσο κι αν καταστροφολογεί ο Σημίτης, βγήκαμε από τα μνημόνια appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr http://bit.ly/2VjFnRm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου