Η Χρυσή Ολυμπιονίκης Άννα Κορακάκη μίλησε στον «Arena FM» για την παρουσία της στην Τούμπα, τον ΠΑΟΚ, τον Ιβάν Σαββίδη και την προετοιμασία της για τους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πιο αναλυτικά είπε: Για την παρουσία της στην Τούμπα, όπου είδε από κοντά το ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός: «Πήγα με δυο καλούς οικογενειακούς φίλους και μια συναθλήτριά μου από τη Σερβία στο...
The post Κορακάκη: Περιμένω να σηκώσει το πρωτάθλημα φέτος ο ΠΑΟΚ appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr https://ift.tt/2Jxciwp
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου