Γεια σας. Με λένε Κώστα και με αφορμή το πρόσφατο τροχαίο στη Θήβα θέλω να σας γράψω την ιστορία μου. Έχασα και εγώ τη γυναίκα μου και το κοριτσάκι μου σε τροχαίο πρίν 3 χρόνια και καταλαβαίνω τον Υπάτιο, είμαι και εγώ στη θέση του. Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν το είδα να συμβαίνει...
The post Έχασα τη γυναίκα μου και το κοριτσάκι μου σε τροχαίο. Η Δήμητρά μου και η Άννα μου είναι οι αγγέλοι μου… appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr https://ift.tt/2zE3Ho8
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου