Το ουίσκι είναι ένα παρεξηγημένο ποτό, παιδιά. Γι'αυτό έρευνες σαν κι αυτή που ακολουθεί είναι καλό να μοιράζονται. Όσοι είστε φανατικοί του ουίσκι –τόσο που να ψάχνετε μπαράκια για να βρείτε μέχρι κι εκείνο το ασυνήθιστο– και όσοι το πίνετε με ένα έστω παγάκι, παραμείνετε λίγο ακόμα εδώ γιατί σας αφορά. Συγκεκριμένα λοιπόν, πραγματοποιήθηκε έρευνα...
The post Το ουίσκι αναδείχθηκε το πιο υγιεινό ποτό που μπορεί να πιεί κανείς appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr https://ift.tt/2oEPly0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου