Σε λίγους μήνες, με το τέλος του τρίτου προγράμματος στήριξης, η Ελλάδα θα αναλάβει ξανά την κύρια ευθύνη για την αναπτυξιακή της πορεία. Του Κωνσταντίνου Μίχαλου* Το αν θα καταφέρει να κάνει το άλμα που χρειάζεται για να κλείσουν οι πληγές της κρίσης, ή θα περιοριστεί σε μια ασθενική ανάπτυξη, θα εξαρτηθεί πολύ λιγότερο πια...
The post «Ας μη βιαστούμε να appeared first on Trelokouneli.gr.
from Trelokouneli.gr https://ift.tt/2Kqbs4s
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου