Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Μπακογιάννη: Καταθέσαμε πρόταση για το κοινωνικό μέρισμα

«Αν η κυβέρνηση θέλει διάλογο με τη ΝΔ για το κοινωνικό μέρισμα, καταθέσαμε πρόταση», τόνισε η Ντόρα Μπακογιάννη μιλώντας για το υπερπλεόνασμα. «Το υπερπλεόνασμα προέρχεται από μία αβάσταχτη φορολογία και γι» αυτό έκανε συγκεκριμένη πρόταση ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή, εάν δοθεί κοινωνικό μέρισμα να πάει στους μακροχρόνια ανέργους και στην επιστροφή του ΕΝΦΙΑ» δήλωσε...

The post Μπακογιάννη: Καταθέσαμε πρόταση για το κοινωνικό μέρισμα appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2zTkzo5
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου