Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Ομάρ: Έχω συμφωνήσει για νέο διετές συμβόλαιο

Ο Ομάρ Ελαμπντελαουί με δηλώσεις του επισήμανε πως έχει συμφωνήσει να υπογράψει νέο διετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και ενώ έχει έναν ακόμα χρόνο με το υπάρχον deal. Οι δηλώσεις του στο Nettavisen: Όπως είναι τα πράγματα τώρα είμαι στον Ολυμπιακό και είμαι πολύ καλά. Έχω δεχθεί μία πρόταση για νέο συμβόλαιο. Δεν έχω υπογράψει...

The post Ομάρ: Έχω συμφωνήσει για νέο διετές συμβόλαιο appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2vFQF5f
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου