Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Οφέλη από το «Κέντρο Διαστημικών Εφαρμογών»

Σημαντικά οφέλη από την εμπορική και επιστημονική αξιοποίηση του διαστημικού φάσματος αναμένεται να έχει η Ελλάδα από την ίδρυση του Εθνικού Κέντρου Διαστημικών Εφαρμογών, μετά τη σχετική νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες της ΕΕ που δεν διαθέτει έναν αντίστοιχο Οργανισμό προκειμένου να αξιοποιεί εμπορικά,...

The post Οφέλη από το «Κέντρο Διαστημικών Εφαρμογών» appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2kcA9EQ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου