Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Γεροβασίλη: Στόχος μας μια αποτελεσματική και αξιοκρατική δημόσια διοίκηση

Οι επόμενοι μήνες είναι μήνες εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων για τη δημόσια διοίκηση, δηλώνει η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη, τονίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι μια λειτουργική, αποτελεσματική και αξιοκρατική δημόσια διοίκηση, προκειμένου να συμβάλει στην ανασυγκρότηση της χώρας και στην ανασύνταξη της κοινωνίας. Παράλληλα, αφού ξεκαθαρίζει ότι δεν τίθεται ούτε τέθηκε ποτέ θέμα απολύσεων,...

The post Γεροβασίλη: Στόχος μας μια αποτελεσματική και αξιοκρατική δημόσια διοίκηση appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2fnt84Q
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου