Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Ο Μπέντο διώχνει πέντε παίκτες από τον Ολυμπιακό

Ο κόουτς του Ολυμπιακού, είπε και δημόσια πως τον Γενάρη θα μειωθεί το ρόστερ και ότι θα φύγουν αρκετοί παίκτες από την ομάδα. Αυτή τη στιγμή άλλωστε ο Πορτογάλος έχει περισσότερους από 30 ποδοσφαιριστές, ενώ επιθυμία του είναι να δουλεύει το πολύ με 26! Φυσικά, δεν πρόκειται για κάποια παράλογη απαίτηση, αλλά για κάτι απολύτως...

The post Ο Μπέντο διώχνει πέντε παίκτες από τον Ολυμπιακό appeared first on Trelokouneli.gr.



from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2fEClV0
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου