Η επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Φεντερίκα Μογκερίνι αποκάλεσε σήμερα τη μετεκλογική κατάσταση στην Γκαμπόν "βαθιά κρίση" και ζήτησε από τα μέρη να υπάρξει "ηρεμία". "Είναι σημαντικό όλα τα μέρη να απορρίψουν τη βία και να καλέσουν σε ηρεμία. Οποιαδήποτε διαμαρτυρία πρέπει να γίνεται με ειρηνικά μέσα ώστε να αποφευχθεί η ανάφλεξη της χώρας∙ η αστυνομία...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/2bXB8pp
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου