Ξεκίνησε σήμερα η διαδικασία επανίδρυσης της ΟΝΝΕΔ και ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης όρισε επ" αυτού επταμελή Διοικούσα Επιτροπή η οποία αποτελείται από τους Νίκο Σωτηρόπουλο σε ρόλο συντονιστή, την Κατερίνα Οικονόμου, το Γιάννη Δελακουρίδη, το Βασίλη Τσιατσιάμη, τον Πάρι Σκιαδόπουλο, τον "Ακη Θεοχάρη και τη Δήμητρα Λυγούρα. Αρμοδιότητα της Διοικούσας Επιτροπής είναι να...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/28ZQLP3
via IFTTT
Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016
Μητσοτάκης: Ξεκινάμε την επανίδρυση της Οργάνωσης Νέων της Νέας Δημοκρατίας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου