Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Σε κλίμα έντασης ψηφίστηκε ο νέος κανονισμός της Βουλής

Με τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, να τονίζει ότι η λειτουργία του Κοινοβουλίου περνά από ένα «ισχυρό προνομιακό προεδροκεντρικό καθεστώς» σε ένα πιο δημοκρατικό, ψηφίστηκε από την Ολομέλεια ο νέος Κανονισμός, κατά πλειοψηφία επί της αρχής και με ευρεία συναίνεση στα περισσότερα άρθρα. Οι αλλαγές αφορούν, κυρίως, το Β" μέρος του Κανονισμού, αλλά περιορισμένες...

from Trelokouneli.gr http://ift.tt/28YeTLS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου