Η πρωθυπουργός της Πολωνίας Μπεάτα Σίντλο αμφισβήτησε ευθέως την αποτελεσματικότητα του γαλλογερμανικού άξονα υποστηρίζοντας ότι "το γαλλογερμανικό ντουέτο" δεν έχει πλέον αποφασιστικό ρόλο να διαδραματίσει εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά την αποχώρηση της Βρετανίας. "Δεν πιστεύω πια ότι το γαλλογερμανικό ντουέτο μπορεί να κάνει κάτι καινούριο για την Ευρωπαϊκή Ένωση" είπε η Σίντλο μιλώντας στο...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/299giBV
via IFTTT
Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016
Πολωνία: «Το γαλλογερμανικό ντουέτο» δεν παίζει πλέον αποφασιστικό ρόλο στην ΕΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου