Δύο Κολομβιανοί δημοσιογράφοι που κρατούνταν από την Τρίτη στην περιοχή Κατατούμπο της βορειοανατολικής Κολομβίας από αντάρτες της οργάνωσης Στρατός Λαϊκής Απελευθέρωσης (ELN) είναι πλέον ελεύθεροι, γνωστοποίησε το ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο RCN, για το οποίο εργάζονται. «Ο ELN απελευθέρωσε τον Ντιέγο Ντ"Πάμπλος και τον συνάδελφό του Κάρλος Μέσα», ανέφερε το RCN σε ανάρτησή του στο Twitter. Ο...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1X3i5wM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου