Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Φωτίου: Άνοιγα τηλεόραση και δεν ήθελα να πάω στο υπουργείο μου μετά

Επίθεση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έκανε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου σε μία ακόμη τηλεοπτική της εμφάνιση. Συγκεκριμένα, η κ. Φωτίου υποστήριξε μιλώντας στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» ότι «υπήρχε ένα επικοινωνιακό μπαράζ καταστροφής σε βάρος της κυβέρνησης» και πρόσθεσε: «Εγώ που άνοιγα το πρωί την τηλεόραση δεν ήθελα να πάω στο υπουργείο μου μετά»!...

from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1X3iG1z
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου