Επίθεση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έκανε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου σε μία ακόμη τηλεοπτική της εμφάνιση. Συγκεκριμένα, η κ. Φωτίου υποστήριξε μιλώντας στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» ότι «υπήρχε ένα επικοινωνιακό μπαράζ καταστροφής σε βάρος της κυβέρνησης» και πρόσθεσε: «Εγώ που άνοιγα το πρωί την τηλεόραση δεν ήθελα να πάω στο υπουργείο μου μετά»!...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1X3iG1z
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου