Νεαρός Πακιστανός έδωσε τέλος στη ζωή του, ξημερώματα της Παρασκευής, σε πεζόδρομο της οδού Λαπιθών, κοντά σε έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της Λάρισας, την οδό Βενιζέλου. Περίοικοι, που είδαν το άψυχο σώμα του να κρέμεται από το κλαδί ενός δέντρου, ανέφεραν πως ο νεαρός άντρας τριγυρνούσε στη γειτονιά και ζητούσε να του δώσουν κάτι...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1TL9Moo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου