Εμείς προτείνουμε τομές και μεταρρυθμίσεις, με μείωση δαπανών και φόρων ώστε να έρθουν επενδύσεις που θα φέρουν ανάπτυξη και μείωση της ανεργίας, τονίζει ο ευρωβουλευτής ΝΔ, Μανώλης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παρασκήνιο», στην κυβέρνηση και την χαρακτηρίζει «αλλεργική στις επενδύσεις». Σε ερώτηση για το «σημερινό τοπίο στη ΝΔ, καθώς δεν διαφαίνονται οι εκλογές...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1TLjJSK
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου