Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Λοβέρδος: Έπαιζα μπουζούκι για το μεροκάματο

Για το μπουζούκι που έπαιζε για να βγάλει το μεροκάματο, την ήττα στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ μίλησε ο Ανδρέας Λοβέρδος. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, ο Ανδρέας Λοβέρδος λέει πως στεναχωρήθηκε όταν δεν βγήκε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Στεναχωρήθηκα πολύ, «ήμουν, όμως, πολύ ξεκαθαρισμένος μέσα μου. Έπαιξα σε ένα δημοκρατικό παιχνίδι, όσο καλό ή κακό...

from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1X3ipf1
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου