Η εταιρεία Adidas θα επιστρέψει από το 2017 στη Γερμανία, ξεκινώντας τη μαζική παραγωγή αθλητικών υποδημάτων, σε ένα εργοστάσιο που θα λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό χάρη σε ρομπότ, ενώ ταυτόχρονα σχεδιάζει να ανοίξει μια παρόμοια μονάδα και στις ΗΠΑ, την επόμενη χρονιά. Η Adidas, που ιδρύθηκε από τον Γερμανό υποδηματοποιό Άντι Ντάσλερ το 1949, έκλεισε...
from Trelokouneli.gr http://ift.tt/1NUhZEj
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου